czwartek, 31 lipca 2014

♥ LBA ♥

Jejku, jejku! Jaką mam zaciesz! <33 Zostałam nominowana do LBA! ♥
Zostałam nominowana przez mojego skarba Wercikaa ( Fedemiła W moim serduszku ) . 
Nawet nie wiesz jak bardzo Ci jestem wdzięczna ;*
No to zaczynam xd




1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?
Na początku się długo zastanawiałam czy w ogóle dobrze robię, czy się nadaję.. ale w końcu uznałam, że zaryzykuję. Na początku mi szło totalnie źle, ale dzięki radom moich przyjaciół sądzę, że zaczęłam robić postępy. Gdyby nie przyjaciele i ich wsparcie i rady.. dziękuję.
2. Jak ważny jest dla Ciebie Twój blog?
Jest dla mnie bardzo ważny zwłaszcza, że wkładam w niego całe swoje małe serducho.
3. Komu najchętniej spojlerujesz?
No raczej nikomu xd
4. Jakie parringi preferujesz?
Fedemila 4ever ♥
5. Jakie blogi czytasz?
Dużo ich jest strasznie xp Ale są to Blogi o Fedemili oczywiście xd No ale wymienię 5 aktualnych nazw :>
1. Bracia Pasquarelli
2. Czy potrafisz jeszcze kochać? ♥
3. Si Es Por Amor ♥
4.Puedo morir de amor
5. ~No hay nada que no puedes consequir
6. Jak najlepiej się z Tobą porozumiewać? Przez jaki portal społecznościowy?
Ask.fm i GG. W ostateczności wp.pl / Wszystko jest w zakładce ,, Kontakt'' .
7. Jakie zdrobnienie swojego imienia lubisz najbardziej?
Po prostu Ola :) Ale lubię jak ktoś mówi na mnie Olcia, Oleńka itp ♥
8. Jak wyobrażasz sobie swoje blogowanie za jakieś 10 lat?
Nie wiem xd Nie myślę o tym. Myślę o teraźniejszości i o następnych rozdziałach ;D
9. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Ze znajomych w realu nikt i .. fajnie by było gdyby tak zostało. A z przyjaciół, których poznałam w internecie ( ♥ ) to Ty <3 , Kloczia <3 , Natka pietruszki <3 , Kociarka <3 , ~Veronica <3 , Nina <3 i chyba jeszcze trochę moich kochanych przyjaciół i chyba jeszcze kilka osób, których nie znam xD Te osoby, które wymieniłam wiedzą o co kaman, jeżeli chodzi o sposób ich napisania xd
10. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
Łohohoł! Ściągamy znajomych i robimy impreze! :D Haha.. nie no żartuję xd Tak właściwie to lubię jak jest cisza.. ale fajnie jak tak sama w domu puszczę na ful muzę i śpiewam tańczę xd
11. Jakie ciuchy lubisz nosić? 
Hmm.. Lubię się czasem wystroić, ale pod warunkiem, że ciuchy są wygodne :) Ja tam zawsze jestem na luzie i .. no i już :D Nie wydziwiam :>


  


No i już xd Nie wiem czy można nominować Blogi, które mnie nominowały, ale jeśli tak to wiedz Werciu, że Cię nominuję xD

Nominacje:

Pytania:
1. Skąd pomysł wziął się u Ciebie pomysł na Bloga?
2. Co Ci najczęściej pomaga w pisaniu rozdziałów?
3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
4. Masz jakiegoś zwierzaka?
5. Czy masz już jakieś plany na przyszłość?
6. Lubisz czytać książki?
7. Do jakich fandomów należysz?
8. Jako mała/y dziewczynka/chłopiec jakie bajki, seriale lubiłaś/lubiłeś?
9. Gdzie najwięcej spędzasz czasu? ( chodzi o portale społecznościowe) 
10. Co robisz gdy się denerwujesz?

-----------------------------------------------
No i koniec xd Nie myślcie sobie, że te Blogi, które wymieniłam są jedynymi, które czytam.. tak nie jest :D Tych Blogów w zakładce jest duużoo i każdy jest na swój sposób wyjątkowy i świetny! Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci Wercia za nominacje i dziękuję wszystkim moim Przyjaciołom ♥
KOCHAM WAS! ღ ♡

5 komentarzy:

  1. Dziękuje Kochanie!
    Nawet nie wiesz jak się ciesze:D

    Nina

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, Dziękuje, DZIĘKUJE!
    Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu, dziękuję ci bardzo za nominację ;*
    Właśnie wróciłam, więc dopiero teraz odpisuję na pytania ;)
    Oczywiście wraz ze mną i nowy rozdział :)
    Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń