piątek, 1 sierpnia 2014

RuchiCam, czyli TwitCam Mechi i Ruggusia ♥

Pewnie weźmiecie mnie za totalnie powaloną, ale wymyśliłam taką.. akcję! xD
Akcja polega na tym, żeby przynajmniej codziennie, chociaż tak 1-3 razy wysłać na twitterze notkę o treści ,, y =   ♥ Por favor #RuchiCam'' ,  może jak tu zauważą to zrobią nam tą przysługę i zrobią ten TwitCam? :p
W końcu Rugguś zobaczył coś takiego jak #LodoggeroCam ... ( czy coś ) .
Może szanse są małe, ale trzeba wierzyć, że może się udać i ,,dążyć do celu'' .
Do notki może być dodane jakieś ich wspólne zdjęcie, czy to z serialu czy to z realu..
Zauważyłam też, że prowadzą akcje o to by Ruggero i Mechi zrobili sobie wspólne selfie czy coś :p
 Mam nadzieję, że mi pomożecie <33












Kto jest ze mną? - Kom ♥

5 komentarzy:

  1. Ja! Ja! Zdecydowanie ja! Niunia! Jaki genialny pomysł!
    RUCHISTAS DO DZIEŁA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ty uznasz mnie za powaloną, ale czy tylko ja zobaczyłam, że na czwartym zdjęciu Ludmiła o mało nie przebiła koła od roweru szpilką ? xD
    Jesteśmy z Tobą Olu ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł!
    Jak tylko wejdę na Twittera od razu się tym zajmę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł!
    Dołączam się!

    OdpowiedzUsuń