środa, 27 sierpnia 2014

♥ LBA 2 ♥

Jejkuu... dziękuję! ♥
Zostałam nominowana do LBA przez Xabianistka ஐ!
Dziękuję Ci baardzoo ♥ 
Dobrze, a więc przejdźmy do pytań :d


1. W to miejsce, wstaw ulubione zdjęcie dowolnego aktora/aktorki z "Violetty" :) 
 Takie tam dwie skromne osóbki ♥
2. Ulubiony blog? :>>
Oj.. nie mam ulubionego :p Wszystkie Blogi, które czytam są naprawdę wspaniałe! ♥
3. Ulubiona emotikonka? :D
Nie mam ulubionej xd
4. Czy po końcu serialu "Violetta", nadal będziesz śledziła losy aktorów? *.*
Sądzę, że tak :d
5. Ulubiony kolor? ;3
Nie mam ulubionego koloru :p Wszystkie są cudowne i wszystkie bardzo kocham :D
6. Ulubiony zespół? B]
Hmm... i tu bym mogła się zastanawiać godzinę.. ale ja chyba w ogóle nie słucham jakichś tam zespołów np. 1D czy LM.. więc raczej.. nie mam xD
7. Do jakich fandomów należysz? np. Rushers, Universes. ;D
Mechistas, Ruggistas, Ruchistas, Fedemilers, V-lovers i Farnoholicy ;D
8. Ulubiony piosenkarz? ;)
Ruggero Pasquarelli :p A tak poza tym to też lubię Michael Jackson...
9. Ulubiona piosenkarka? ;P
Mercedes Lambre i Ewa Farna ;p A tak poza tym to też lubię Selene Gomez, Sylwie Grzeszczak...
10. Jakie blogi polecasz? <5 blogów> ;)
Kolejność się nie liczy ^^ I tak to jeszcze nie wszystkie Blogi :p
*Klik* 
11. Wierzysz w marzenia? ^^
Wierzę ^^

Nominuję:

Pytania:
1. Co robisz gdy nie masz weny?
2. Jakie są Twoje ulubione piosenki?
3. Co sądzisz o hejterach?
4. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
5. Jakie jest Twoje hobby?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje! <3
Do PRZECZYTANIA! <3   

 

1 komentarz: