środa, 16 lipca 2014

Opisz mnie! ;) + Dziękuję ♥

Ostatnio się zastanawiałam co tak naprawdę o mnie myślicie i wgl. :p
Założyłam konto na takim czymś.. opisz-mnie.pl czy coś ;d
Tam będziecie mogli opisać mnie w 3 słowach :>
Oto link:  http://opisz-mnie.pl/Ludmi_x3#_=_
Ten link znajduję się również w zakładce ,,Kontakt'' ;)

Chcę podziękować przy okazji pewnym 3 osobom:

♥ Magdalena Comello
♥ Fedemiła W moim serduszku
♥   ♥ Kociarka ♥

Dziękuje wam <3

Podtrzymujecie mnie na duchu :>
Od czasu do czasu zastanawiam się nad tym Blogiem, ale kiedy przypomnę sobie Wasze komentarze pod moimi rozdziałami uświadamiam sobie, że może jest jednak cień szansy, że komuś może się podobać to co piszę. Czasami smuci mnie, że tak mało osób komentuje moje rozdziały, ale cieszę się, że niektóre osoby poświęcają się dla mnie i piszą chociaż jedno słowo.. :) Bardzo Wam dziękuję :* Dziękuje również wszystkim co czytają moje rozdziały, nie wiem czy tak z nudy czy dlatego, że naprawdę Wam się podoba.. naprawdę nie wiem, ale i tak bardzo Wam dziękuję :d Kocham Was <33
Bardzo, bardzo Was kocham <333¡Te quiero muchísimo! ♥ ♥ ♥

_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

6 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci za to bardzo ♥
    Zakładam, że na pewno wszystkim, którzy to czytają podoba się Twoje opowiadanie. Jest świetne, nawet bardzo!
    Masz naprawdę talent do pisania, więc proszę, nie zmarnuj go!
    Cieszę się, że podobają Ci się komy moje i dziewczyn.
    Pamiętaj, my zawsze będziemy z Tobą kicia <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dziękuje kochana <3
      Dziękuję Ci za wszystko, za Twoje opinie, za wszystko<3
      Jeżeli ja jestem kicia to oznacza tylko jedno:
      OBIE JESTEŚMY KICIE <3
      A ja kocham koty :D
      Dziękuję <33

      Usuń
  2. Dziękuję, że na twoim blogu znalazło się miejsce dla mnie.
    Oczywiście, że twoje rozdziały się nam podobają. Jakże nie ? Przecież piszesz niesamowicie <333
    Pamiętaj, nieważne co myślą ludzie, może ich opinia coś znaczy, aczkolwiek czy znaczy tak wiele, by wahać się co do wykonywania ukochanej czynności ? Niech myślą co chcą, wiedz, że wśród swoich czytelników masz wiernych komentatorów, a jednocześnie przyjaciół, którzy będą niezależnie od sytuacji, która zaistnieje. Większość bloggerów ma problemy z komentarzami, a piszą doprawdy niesamowicie.
    MASZ TALENT !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci dziękuję <3
      Nagle wtargnęłaś na mojego Bloga i czytając Twoje komentarze pomyślałam ,, Jaka ona kochana <3 '' .
      Nie wiecie jak bardzo uśmiecham się czytając Wasze komentarze :>
      Cudownie mieć takich internetowych przyjaciół :D <33

      Usuń
  3. Ja jestem okropna...
    Zawaliłam Niunia, zawaliłam,.. x(
    Przyznaj.
    Dziękuję Ci kochanie z całego serduszka.
    Ale wiesz, że nie zasłużyłam?
    Nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, chociaż zwalił mnie z nóg.
    Jesteś niesamowicie utalentowaną i przewspaniałą osóbką.
    Kocham Cię bardzo.
    Przepraszammmm ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiodłaś słonko <3
      Momenty kiedy namyślałam się czy stworzyć Bloga był przez to, że moja przyjaciółka też prowadzi Bloga i widać, że to świetna zabawa.. więc ,,Czemu by nie!'' :D
      Tak, tak.. o Tobie tutaj mowa <3
      Więc musisz też wiedzieć, że sobie BARDZO zasłużyłaś <3

      Usuń