wtorek, 24 czerwca 2014

Rozdział 2 - Nie ważne to co na zewnątrz, ważne to co w środku.

Ludmi:

Po wejściu do sali dosiadłam się do Vilu i Fran.

- Coś się stało? - zapytała mnie Violetta
- Nie, a dlaczego? - odpowiedziałam
- Bo tak wyglądasz jakby.. - zaczęła Vilu
- Jakby co?
- No nie wie, no..
- Cicho no, Pablo już idzie. Hah i ma obstawe! - uspokoiła, a zarazem poinformowała nas Fran

Do sali wszedł Pablo wraz z tym..jak mu..? A! Federico...kulał..no nie mogę na niego patrzeć!!

- Jak już część z was wie, do Studia doszedł nowy uczeń, ma na imię Federico. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych spięć i że go przyjmiecie przyjaźnie.. - powiedział Pablo.
- Niee no spoko, tylko co do tych spięć to...
- Ludmiła uspokój się! - musiał mi przerwać w połowie zdania!
- Ja tylko ostrzegam!
- Eh..no dobra, hmm.. Leon! Będziesz mógł oprowadzić Federico po Studiu? - zapytał Pablo
- Pewnie! - Leon odpowiedział.
- To dobrze, jeżeli po zajęciach będziecie mieli oboje czas to, Leon oprowadzi Federica po Studiu. No to chyba na tyle, zaraz do was przyjdzie Angie i poprowadzi z wami lekcje śpiewu, ty Federico pójdziesz ze mną, dobrze?
- Dobrze.
- No to chodź.

Na lekcji śpiewu nie mogłam się skupić, cały czas myślałam o..o nim? Nie, nie hola, hola Ludmi kokos Ci spadł na głowę, czy co?! Jak mogłabym myśleć o tej kalece?! Po lekcji śpiewu, postanowiłam się umówić z dziewczynami na shake'a. Jak z Fran już byłam pod knajpką gdzie zawsze chodzimy, czekałyśmy jeszcze na Violę.

Viola:

Dlaczego? No dlaczego? Akurat teraz? Musiałam gdzieś zapodziać swój telefon w szafce, no bo jak inaczej! O jest! No nareszcie.. dziewczyny będą wściekłe..dobra idę!  Gdy już się odwracałam niespodziewanie wpadłam na Leona!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trochę mało Fedemili ;c No, ale inaczej nie potrafiłam... Szczerze? Trochę sobie to utrudniłam... muszę teraz wpakować do opowiadań Leonettę i Diegoscę lub Franiego xd Połączenie Diego i Fran XD Co ja zrobiłam xd Ciekawe czy ktoś mnie za to znienawidzi.. ;c  No nic.. miłego dzionka kochani!! <33

7 komentarzy:

  1. Wspaniały *o*
    Nie znienawidzę cie nigdy ^.^

    P. S. Możesz wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci <3

      P.S. Weryfikacja obrazkowa - wyłączona (mam nadzieję xd) :D

      Usuń
  2. Boskie Aleksandro. Wspaniałe. Jak każdy. Masz niezwyczajny talent, Twój styl pisania jest taki lekki, mimo że wprowadzasz nas w poważne i wbrew pozorom trudne tematy.
    To tyle z mojej strony na dziś, nie ukrywam... podziwiam Cię <3

    A jak ja mogłabym Cię znienawidzić? No powiedz mi, no!

    <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3333

      Ale takie ,,Że co?!'' jeśli chodzi o te poważne i trudne tematy. :D Nie rozumiem, jakie poważne i trudne tematy? ;d

      Usuń
    2. chodzi mi o brak akceptacji, samotność, choroby... ogółem trudy życia

      Usuń
  3. Wspaniały rozdział,
    Wspaniały blog,
    Wspaniała właścicielka *,*
    Super, już się nie mogę doczekać Fedemiły ^^
    Szkoda mi Fede :'(
    Mam nadzieję, że zaprzyjaźni się z chłopakami :)
    ~AniaPasquarelli (yosoyasis)

    OdpowiedzUsuń