czwartek, 27 sierpnia 2015

ZAPRASZAM! ♥ ( kolorowy pościć z reklamami x.x )

1.NIE MASZ KSIĄŻKI LODO?
2.CHCESZ BYĆ W FILMIKU/DOŁĄCZYĆ DO AKCJI ,, JESTEŚMY VLOVERS '' ?
3.SNAPCHAT ;P
4.REKLAMA - CZYLI COŚ CZEGO NIE LUBIMY :) XD
5.DZIĘKUJĘ.
6.ZAPRASZAM. 
7.KONIEC ŚWIATA WE WRZEŚNIU, WIĘC SPOKOJNIE, DŁUGO SOBIE DO TEJ SZKOŁY NIE POCHODZIMY ;D

1. Zapraszam na darmową aplikacje na telefon również w postaci strony internetowej ,, Wattpad ''. Jest to aplikacja gdzie ludzie piszą swoje opowiadania, a raczej można powiedzieć, że książki. Można tam również znaleźć prawdziwe książki przepisane przez innych dzięki czemu możemy przeczytać książkę nie kupując jej, bo np. nie możemy czy coś. Można tam znaleźć książki takie jak: Po prostu Tini, trylogia Greya i wiele, wiele innych. Ja postanowiłam, że zrobię to samo. Na swoim profilu pod nazwą Oleiszyn piszę książkę Lodoviki Comello Cała reszta nie ma znaczenia. Ten kto nie ma książki, wystarczy rejestracja i czytasz co chcesz :)
2. Blog V2P ( Violetta 2 Polska ) organizuje akcje pod tytułem ,, Jesteśmy Vlovers '' . Akcja polega na tym, że.. pozwolę sobie zacytować:

 
,,Co musicie zrobić?
 Na pewno duża część z was ma ,,selfie" z obsadą. Czy z lotniska czy spod hotelu. Wyślijcie nam je. Może macie plakaty, które chcielibyście wręczyć obsadzie? Tutaj liczy się wasza kreatywność. Możecie napisać podziękowania np. na piasku lub ułożyć litery z żelków. Mam nadzieję ,że dacie z siebie wszystko!

Zdjęcia prac wysyłajcie na mojego maila: dodo.comello123@gmail.com 
Czas do czwartku 3 września

Do teledysku zostaną także dodane hiszpańskie napisy aby obsada zrozumiała słowa. Akcje możecie śmiało podawać na grupach, funpagach, blogach''
To co wy wyślecie pojawi się w filmiku z Polską przerobioną wersją  Crecimos Juntos. Przerobiona wersja przez Dodo i Alexandre Comello. One oraz jeszcze: Evex, Natala Blanco oraz Talia wykonają tą piosenkę :)

3. Chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego snapchata: Oleiszyn. :P

4. TROLOLOLOLO.

5. Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod ostatnim postem. Milusio się robi gdy się takie coś czyta:) Dziękuję :)

6. To właśnie były rzeczy, do których chciałam Was zaprosić x.x

7. Podobno we wrześniu będzie koniec świata o.O Także nie ma co panikować względem szkoły :D

2 komentarze:

  1. Hahah tak.. Ma coś tam w ziemię uderzyć.
    Zainteresowałaś mnie tym portalem. :))
    Snap.. jak dobiorę się do tableta...
    Akcja.. tak słyszałam/czytałam o tym.

    Kocham! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kometa. W Amerykę Środkową i podajże Północną ;p Reszta będzie mieć straszne te no..takie złe no.. szkody.
      Supcio :3
      Okey :D
      Ja też :D

      ♥♥

      Moje ciepłe mleko z miodem..które jest już zimne.. [*]

      Usuń