wtorek, 25 sierpnia 2015

Ukryta prawda, na poważnie..

Nie, nie pójdę do Ukrytej Prawdy xD
W tym poście będzie:
Dlaczego rzadko rozdziały?
Dlaczego krótkie rozdziały?
Czytelnicy.
Pasja.

Na Blogu wybiło mi ponad 35 tyś wyświetleń. Czytelników mam OKOŁO 21. Sobie pomyślicie:
Zamiast się starać, to ma gdzieś..
Otóż nie. Kiepsko mi z tym. Ktoś wchodzi..pewnie czeka na rozdział, a jego nie ma już przeszło miesiąc. Gdy już nagle zdarzyła się ta ,,magiczna chwila'' rozdział czyta się w minutę, bo jest on tak krótki jak wiersze Juliana Tuwima. Często tak macie, że coś Wam się spodoba, a po chwili Wam się nudzi i już tego nie chcecie? Chcecie czegoś nowego, innego.. Chyba, że jest to pasja, pasji się co chwilę nie zmienia. Moją pasją jest muzyka. Niedawno zaczęłam nagrywać covery. Boli mnie to, że przez mikrofon od laptopa mój głos jest w 50% inny niż normalnie. Ktoś słucha i myśli..Boże. To boli, że nie mogę pokazać swojego głosu w 100%. Mimo wszystko jakoś kombinuję by on był bardziej taki realny, ale nie zawsze się to udaję. Na razie się wpinam. Co krok do przodu i może będzie lepiej. Nie chce mi się pisać rozdziałów. Nie potrafię i nie mogę. Ja siedzę przy takim rozdziale całe 3 dni, bo nie wyrabiam. Robię przerwy na piosenkę, na jakiś śmieszny filmik, bo pisząc ten rozdział się nudzę. Mam taką zasadę, że jak coś zacznę to to skończę. Jakoś dobrnę do końca, a co będzie później z Blogiem? Nie wiem. Może zakopię go, by później odkopać jak mi się znów zachcę tworzyć opowieść. Ja po skończeniu takiego rozdziału jak ostatnio już robię UFF.
Te komentarze zawsze były takim powerem dla mnie, takim : DAWAJ OLA, DASZ RADĘ!!
Dziękuję Wam za to.
Od momentu kiedy zawitałam na aska, Bloga..poznałam wielu fajnych ludzi. 
Jedną osobę straciłam, a z resztą urwał mi się kontakt, jednak są tacy z którymi mogę tak se pogadać do dziś. Pozdro....
Tyle się fajnego przeżyło. Tyle zabawnych chwil. Ja z tym nie kończę, oprócz Bloga..taki mam zamiar. A może kiedyś jeszcze wrócę. Wszystko w swoim czasie.
Tylko tyle chciałam Wam napisać.
Miłego końca wakacji i miłego roku szkolnego :)
Pa ♥

3 komentarze:

  1. Będe płakać 😭 Nie wiem co ja poczne bez twojego bloga . No ale decyzja już zapadła niestety nic na to nie ma go zaradzić . Mam nadzieje że kiedyś nadejdzie ten dzień i napiszesz jeden ze swoich cudnych rozdziałów.
    KOCHAM ❤
    Wercia 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Placze
    ale kochm cie pamietaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co napisać
    Bardzo, bardzo szkoda, że to koniec.
    Liczę, że kiedyś znów przeczytam cudowny, tajemniczy rozdział!
    Kocham mocno! <333

    OdpowiedzUsuń