środa, 8 lipca 2015

WESOŁYCH WAKACJI! ♥

Co z tego, że mam spóźnione życzenia? A co ma powiedzieć człowiek wchodzący na swoje konto na asku po kilku miesiącach i widzi życzenia na Sylwestra gdy są wakacje? :P
Chciałabym Wam życzyć teraz jak i w tamtym roku..już rok Bloga.. loool o.O
WESOŁYCH, SZCZĘŚLIWYCH ALE I BEZPIECZNYCH WAKACJI! ♥ W DOMU, POZA MIASTEM, POZA KRAJEM, POZA ZIE..ty, a wszystko możliwe w tych czasach :D 
UWAŻAJCIE TAM NA SIEBIE ;P 
SPĘDZAJCIE TEN CZAS AKTYWNIE...I NIE AKTYWNIE ;D ŚPIJCIE, JEŹDZIJCIE NA ROWERACH, GRAJCIE NA KOMPIE, IDŹCIE Z RODZICAMI DO LASU NA JAGODY CZY TAM PO CO ;P ZWIEDZAJCIE ;D JA NA PRZY.. Ola skończ.. oczy bolą od Caps Look'a :< Sorry...
Wam i Waszej rodzice życzę najlepszych wakacji pod słoneczkiem, bezpiecznych i żebyście do sz..WON ZE SZKOŁĄ OLAA!!!!! Sorry...
Po prostu cieszcie się tą dwumiesięczną wolnością :>
Pamiętacie to?:

To teraz zrobiłam dla Was inne ♥ :
Jakie macie plany? :P
 

2 komentarze:

  1. Nawzajem!!! Ja nie mam jakichś tam specjalnych planów.... :/ Może pojadę do Włoch ale to nie jest pewne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może do Krakowa i Wrocławia :p Pokochałam Kraków i zamierzam tam wrócić w tym roku ;D
      No to mam nadzieję, że powiedziesz do Włoch, wszystko jest możliwe :)

      Usuń