sobota, 20 czerwca 2015

#YT #FILMY #OLCZICAM #ODWAGA #BLOG #JESTEMGŁUPIAWIEMWYBACZCIE #JUŻNIEDŁUGOWAKACJE

Kombinuję na #YT. Chyba zacznę kręcić #FILMY, ale boję się, więc dodajcie mi odwagi. Chcę zrobić #OLCZICAM, ale do tego też potrzebna mi jest #ODWAGA, bo chcę pokazać swoją brzydką buzię. Opuściłam #BLOG, dlatego że starałam się ustabilizować i dość do wielu wniosków. 
Nie było dłuuuugooo rozdziału i #JESTEMGŁUPIAWIEMWYBACZCIE. Czy ja kiedyś zepnę tą dupę? Muszę. W wakacje mam tyle planów, a wy jakie macie? No bo przecież #JUŻNIEDŁUGOWAKACJE! ♥



PTASIU I JEZIU POZDRAWIAJĄ ;D

5 komentarzy:

  1. Daj mi swojego e-maila, a wyśle ci odwagę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Już się w sumie biorę do roboty, wezmę e-maila z zakładki ,,kontakt''!!!
    Plany na wakacje? Trochę ich jest.....
    A teraz przejdę do rzeczy :
    OSTATNI ROZDZIAŁ BYŁ 4 TYGODNIE TEMU!!!!!!!!!
    CO TO MA BYĆ PYTAM SIĘ!!!!!

    czekam na rozdzialik JUŻ BEZ CIERPLIWOŚCI!
    KC <333
    ciao!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze muszę ci zapalić znicz xD
      [*]

      Usuń
    2. Już się boję z tym e-mailem o.O
      Znicz..dla mnie? ♥ Ostatni raz gdy myślałam o zniczach to było to..około 3 lata temu? xd Ale żyję :D

      Usuń
  2. Kręć Kręć kręć filmiki będę oglądać!
    zawsze na początku jest brak odwagi ale dasz radę!
    jak coś mogę ci pomóc!
    Plany na wakacje hmmm Grecja Chorwacja i VL! <333
    Czekam na rozdział również bez cierpliwości!
    Zapraszam do mnie!
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno! Brzydką buzię?! Przecież ty jesteś śliczna! I nie zaprzeczaj!
    Kręć, kręć, będę fanką nr 1 ^^
    Olczinators, łączmy się <3
    xx
    Julia

    OdpowiedzUsuń