sobota, 20 czerwca 2015

♥ LBA 7 I 8 ♥

SIEMANECZKO ZIOMECZKI, JA JESTEM REME...O.o o.O


HEJ HEJ ! ;D Nie, żaden REMEK XD Ja jestem Ola :) Aleksandraa :D Iw.. gugXDD Coś ze mną nie tak ;D Ok :D Przejdźmy do pytań i odpowiedzi, co? XD

Nominacja od:   DZIĘKUJĘ ♥



1. Kim masz zamiar zostać w przyszłości?
Piosenkarką ♥
2. Twoja ulubiona piosenka z Violetty?
Ser Mejor, Destinada a brillar, Ven y Canta, Cresimos juntos, Juntos somos mas, Rescata mi corazon, Supercreativa, Veo veo i tak dalej.. XD
3. Wolisz pisać One Shoty, czy rozdziały?
Rozdziały..nie umiem OS XD
4. Wolisz młodą, czy starszą Leonette/ Fedemiłe?
Fedemilę i taką i taką ♥
5. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to co byś w nim zmieniła?
Jestem pierwszy raz na Twoim Blogu xdd I wydaję się mi być bardzo fajny :D
6. Taniec vs. Śpiew?
Śpiew ♥
7. Ile zajmuję Ci średnio napisanie rozdziału?
WOHOHO..zależy czy mam wenę czy nie..raz pisałam 3 dni x.x
8. Twoja ulubiona postać męska z Violetty (dla bloga nr. 2, 3, 4 poza Leonem, a nr. 1 poza Fede).
Hehehehe LOL :D Pomyślane xd Oprócz Fede tooooo Diego ♥
9. Od kiedy interesujesz się pisaniem?
Od ..około ponad roku XD
10. Ulubiony sezon Violetty?
Połowa 2 i 3 :D
11. Czy twoje opowiadanie jest inspirowane jakimś filmem lub książką?
Nie, zawsze staram się być oryginalna.  
 
Nominacja od: D.Pasquarelli DZIĘKUJĘ ♥
 
 
  1. Jesteś zakochana? (oprócz Ruggero, Jorge i innych sławnych osób)
  2. Aha..a to nie xd
  3. Co myślisz o naszym blogu?
  4. Fajny :33
  5. Czego nie lubisz w ludziach?
  6. Wszystkiego...prawie.
  7. Czego w sobie nie lubisz?
  8. Ja się kocham <3 :D
  9. Twoje największe marzenie?
  10. Stanie na scenie i śpiewanie, wydanie własnych płyt <3
  11. Jakbyś mogła cofnąć czas zrobiłabyś to?
  12. Nie.
  13. Lubisz czytać?
  14. Bardzo <3
  15. Miałaś kiedyś myśli samobójcze?
  16. Nie.
  17. W jakim województwie mieszkasz?
  18. Łódzkim :3
  19. Kim chcesz zostać w przyszłości?
  20. Piosenkarką ♥
  21. Ulubieni aktorzy to: Jim Carrey, Michał Żebrowski i inni xd

 OKAY. TERAZ JA NOMINUJĘ:
http://ruggchi-rescatamicorazon.blogspot.com/
http://fedemila-fede-y-ludmi.blogspot.com/
http://fedemila-opowiadania.blogspot.com/
http://ruggandmechi.blogspot.com/

PYTANIE:
W CZY P?

4 komentarze: