poniedziałek, 2 lutego 2015

♥ LBA 5 ♥

Zostałam nominowana do LBA przez dwie urocze osóbki <3 Dziękuję Wam bardzo :)
Przepraszam, że nie było tak długo rozdziału, ale już staram się to wszystko nadrabiać, w końcu ferie! :D Hahhahahaha ^^
Zacznijmy xd



Pierwsza nominacja od:

1.Jaka jest twoja ulubiona piosenka/piosenki?
Bardzo ich jest dużo, dlatego wolę nie wymieniać, bo księga była by większa niż od tych osiągnięć Guinessa czy jakoś tak xd No, ale ostatnio bardzo mi się spodobała nowa piosenka Lodo :p
2.Jakie masz plany na przyszłość?
Oj, nie myślę o tym aktualnie. Żyję tym co jest teraz.
3. Wspomnienie z dzieciństwa?
O matko..dużo ich. Nawet nie wiem czy nie jest więcej tych złych, no ale nic..
4. Ile prowadzisz blogów? Podaj linki.
Takiego jak ten to jeden, ale mam w planach założyć nowego Bloga :D
5. Czytasz moje blogi?
No jasne :D Zaczęłam niedawno ^^
6. Jeżeli tak to co byś na nich zmieniła?
Nic :>
7. Kto wie, że prowadzisz bloga?
Czytelnicy xd
8. Do jakich fandomów należysz? (jeżeli ktoś nie ma fandomu to czyją fanką jesteś?)
Mechistas, Ruggistas, Farnoholik. ♥ Bardzo lubię też Sylwie Grzeszczak i  Selene Gomez :)
9. Co sądzisz o związku Cande i Ruggero? Czy życzysz im szczęścia?
Nie lubię tej pary, ale życzę im szczęścia :) Bo dla mnie ważniejsze jest to, żeby Ruggero był szczęśliwy ♥
10. Jaka byłaby twoja reakcja gdyby Cande wstawiła na Twittera albo Instagrama zdjęcie pozytywnego testu ciążowego i napisała "Rugg kocham cię! Niespodzianka!"
Wstawiłabym tu fotkę swojej żyletki, ale mam ją w telefonie, a jestem aktualnie na kompie, no ale nic... ŻARTUJĘ XD Nie pocięłabym się. Byłabym trochę smutna, ale jednocześnie szczęśliwa, że Rugg będzie miał dziecko ♥
11. Jedziesz na VL lub LT?  
Na VL nie jadę, a na LT też prawdopodobnie nie jadę xD


Druga nominacja od:

1. Jaki jest Twój JEDEN najbardziej ulubiony kolor? ;*
Nie mam ulubionego xd
2. Co o mnie sądzisz?
Nie znam Cię :<
3. Masz 1 sekundę na odpowiedź po przeczytaniu tego pytania: Czy jesteś szczęśliwy/a? Odpowiedz tylko tak lub nie...
Średnio.
4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim marzeniem jest spełnić swoje wszystkie marzenia :D
5. Gdybyś złapał/a złotą rybkę, która spełnia 3 marzenia, czego byś sobie zażyczył/a?
Nieskończoność życzeń, a dalej to już... ^^
6. Skąd wziął się Twój pomysł na nick na bloggerze?
No moje imię i nazwisko mojego męża o.O
7. Czego w sobie nie lubisz?
Ach..
8. Uważasz, że jesteś osobą zamkniętą w sobie czy bardziej nieśmiałą?
I to i to..
9. Jak często płaczesz?
Trochę często, ale tak to prawie wcale.
10. Gdyby dowiedział/a się, że zostały Ci jeszcze 24 godziny życia, co byś zrobił?
Ło matko.. Spróbowałabym różnych dziwnych dań i przecięłabym się żyletką, żeby wiedzieć jak to jest :D
11. Wymień imiona swoich przyjaciół <3
Nie wymienię :)

Jeszcze raz dziękuję za nominacje :) A co.. a ja mam jeszcze dać swoje pytania i nominować Blogi........ ._. No dobrz.. coś wymyślę.... xD

Pytania:
1. Kiedy masz urodziny?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3.Jaki jest Twój ulubiony film?
4. Masz aktualnie jakąś lekturę do przerabiania? Jeżeli tak to jaką?
5.Jakie Blogi polecasz?
6. Co sądzisz o Diecesce?
7. Oglądasz Violettę po hiszpańsku?
8. Jedziesz na VL lub na LT?
9.Masz aska? Daj link :3 xd
10. Jakaś ulubiona piosenka? Taka spokojna, może być smutna..
11.Jaki jest Twój ulubiony napój?

Blogi:

Koniec xd No to teraz wypowiem się, że rozdział niedługo :p Zdradzę, że będzie kilka dziwnych szkolnych scen wziętych z mojego życia realnego, czyli to co działo się u mnie w szkole przez ostatnie kilka dni przeniosę na opowiadanie, aby było śmiesznie i abyście trochę wiedzieli co mniej więcej się u mnie dzieje, a dzieję się dużo i o wiele gorzej xD Do przeczytania.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz