wtorek, 23 grudnia 2014

WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥

Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świąt Bożego Narodzenia! ♥
Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia swoich najskrytszych marzeń, aby też dzień był dla Was jak najlepszy, abyście go spędzili razem ze swoją cudowną rodziną :) 
Ten dzień to nie tylko jedzenie, radość z prezentów.. to dzień, w którym cieszymy się z całą rodziną, że mamy siebie nawzajem, no ale oczywiście muszę Wam też życzyć smacznego i dużo prezentów :P
Abyście byli w pełni zadowoleni z życia i zapomnieli o złych stronach.
A jeżeli chodzi o Sylwestra to oczywiście, aby było bezpiecznie, bo przecież każdy wie co później mówią w telewizji na temat wypadków z fajerwerkami. Sylwester ma być SZALONY, ale jednocześnie BEZPIECZNY. Byście nowy rok przywitali z uśmiechem, a na nowy rok życzę Wam również szczęścia, pomyślności, powodzenia w szkole i nie tylko, spełniajcie swoje marzenia,uważajcie na siebie, bądźcie szczęśliwi, niechaj smutek Was nie ogarnia, ino radość, radość i radość :)
Te życzenia są skierowane zarówno do Was jak i do Waszego rodzeństwa, Waszych rodziców, pamiętajcie, że oni też są ważni :)
Nie wiem co mogłabym jeszcze dodać..
 
Ten rok był dla mnie zwariowany, dużo się działo..
Ostatnia klasa, Blog, Ask, nowi cudowni przyjaciele..
Dziękuję Wam bardzo za życzenia na Asku, za to, że wytrwaliście ze mną przez ten nie cały rok. Zdobyłam wielu przyjaciół, niestety jedną przyjaciółkę straciłam..
Piszę już 2 opowiadanie i to jest dla mnie coś.
Staram się to godzić z nauką i myślę, że jakoś mi to wychodzi.
Dziękuję Wam za życzenia, które złożyliście mi na Asku, to było bardzo miłe, czasem nawet musiałam powstrzymać łezkę, nie wiem dlaczego. Może dlatego, że jest to dla mnie niezwykłe.
Wszyscy moi przyjaciele, z którymi utrzymuję kontakt.. dziękuję Wam bardzo za to, że po prostu jesteście. Dziękuję moim czytelnikom Blogowym i Askowym, jesteście dla mnie bardzo ważni :)
To pierwsza moja gwiazdka, pierwszy Sylwester na moim Asku, Blogu, to dla mnie niezwykłe. Jesteście dla mnie taką moją drugą rodzinką :D
Nie wiem co jeszcze napisać, wszystko mi się miesza, a serce bije tak szybko, że łohoho! :D
Mogę Wam jeszcze tylko napisać, że Wam bardzo dziękuję, kocham Was i jeszcze raz życzę Wam Wszystkiego co Najlepsze w Święta, Sylwestra i Nowy 2015 rok :)
Niech ten 2015 rok będzie lepszy niż 2014.
Dziękuję, kocham, pozdrawiam.. ♥

 
 

3 komentarze:

  1. Piękne życzenia, za które bardzo dziękuję. Wzajemnie. Bądź po prostu szczęśliwa i rób to, co kochasz! ♥
    Wesołych Świąt!
    A i korzystając z okazji, że za pewne zaraz usiądziesz przy wigilijnym stole, życzę smacznego karpia.
    Pozdrawiam,
    Tini Stas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta były więc już nie mogę napisać: ''WESOŁYCH ŚWIĄT!''...
    Jednak Nowy Rok dopiero co się zaczął więc... SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! <333

    OdpowiedzUsuń