sobota, 20 grudnia 2014

♥ LBA 4 ♥

Witajcie! :D
Zostałam nominowana do LBA :D
Zostałam nominowana przez 5 osób :3
Bardzo Wam za to dziękuję ♥
Przepraszam również, że nie było tak długo rozdziału, ale zawsze albo nie miałam za bardzo weny, albo nie miałam czasu lub też czasem po prostu mi się nie chciało.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Rozdział dzisiaj będzie na bank :D Kończę go właśnie pisać ;_;
No nic.. może przejdźmy już do tych pytań i odpowiedzi z tych LBA :D


1. Ulubiony bohater i bohaterka z serialu 
Ludmiła Ferro oraz Federico :)
2. Co sądzisz o trzecim sezonie Violetty? 
Jest taki pomieszany. Zniszczyli mą Fedemilę :< Jest dużo przykrych sytuacji itd. Szczerze Wam powiem, że nie oglądam V3, bo nie mam czasu, ale jak oglądam na YT filmiki z ciekawych scen to po prostu brak mi słów jak oni to wszystko rozwalili. Każda bajka chyba ma swój szczęśliwy koniec trzeba tylko poczekać :)
3. Gdybyś mogła zmienić coś w naszym fioletowym serialu to co by to było?
FedemilaForever / Marco zostań.. / Więcej solowych piosenek dla postaci typu Andres, Camila.
4. Gdybyś mogła zamienić się miejscem z jedną postacią serialu to kim byś była?
Ludmiłą! :D Rzuciłabym się w ramiona Federico! :* Machałabym tymi swoimi pięknymi blond włosami i mówiła jaka to ja jestem zajebista :D xd Ale była by zabawa :D
5. Czy jedziesz na koncert Violetta live w Łodzi? 
Nie i mam już na to wywalone :3
6. Którą pare z serialu lubisz najbardziej?(wyjaśnij swój wybór)
Oczywiście, że Fedemilę. Ta para nie pokazuje miłości ,, Dziewczyna coś upuściła, chciała podnieść, chłopak chce jej pomóc i przypadkiem ich dłonie się spotykają i tak zaczyna się ich miłość. '' Nie. Ta para pokazuje, że miłość może odmienić człowieka i to bardzo w dużym stopniu. Podziwiam to.
7. Czy czytasz mój blog? 
Przyznam Ci szczerze, że nie :( Ostatnio w ogóle nie czytam Blogów, czas mi na to nie pozwala ;/ Teraz są święta, jest wolne i mam zamiar trochę tego nadrobić! :D 
8. Co zmotywowało Cię do napisania własnego bloga? 
Zanim zrobiłam własnego Bloga to czytałam też inne Blogi, których byłam pod wrażeniem. Byłam nawet fanką niektórych autorek, ale stety niestety mi to już minęło ;) Pomyślałam, że fajnie by było coś takiego robić, pisać opowiadania, więc założyłam Bloga. Ludzie mnie chyba z litości czytali o ile w ogóle czytali xD Pisałam koszmarnie, ale powoli dochodziłam do lepszego stopnia, aż do dziś. Dzisiaj myślę, że jako tako mi to idzie i patrzę na to przez bardziej kolorowe okulary :)
9. Czy masz swoje ulubione blogi? Jeżeli tak to napisz adresy
Nie mam. Jak już wcześniej wspomniałam, nie mam czasu na inne Blogi dlatego nie mogę teraz wskazać swojego ulubionego.
10. Ile masz lat?
To pytanie jest na TOP'ie :P Mam 12 lat, ale już niedługo pójdzie mi 13.. jak ten czas szybko leci..
11. Co sądzisz o hejterach serialu
Jak można marnować swój cenny czas no oczernianie innych nawet gdy się tych biednych osóbek nie zna xd Dlaczego ,, swoje zdanie'' ludzie nie potrafią wyrazić w sposób jakiś.. grzeczny? Kulturalny? xd Kumam, coś się komuś nie podoba, mówi ,, Sorry, ale dla mnie to jest głupie, dziecinne, no to nie jest dla mnie'' , ale siedzenie przy kompie i hejtowanie, robienie jakichś głupich przeróbek.. WTF. Nie lepiej pójść ze znajomymi na miasto, żeby się trochę polansować? xd Nie, siedzimy w domu i hejtujemy :P Hejty ich życiem i niech tak zostanie, przecież to oni będą kiedyś z tego ,, żyć '' nie ja :3


1. Co zainspirowało cię do pisania ?
Inni, którzy pisali :D Chciałam spróbować czegoś nowego, chciałam spróbować swoich sił tak jak inni to zrobili :3
2. Kto ma najlepszy styl ? 

Yo :P Jeżeli chodzi o serial to każdy ma swój wyjątkowy styl i nie potrafię wybrać.
3. Co ci pomaga w pisaniu ? 

Muzyka, moja własna wyobraźnia. Ostatnio będę mieszała fikcje z moim prywatnym życiem w szkole. Śmieszne sytuacje będę umieszczała w opowiadaniach tylko, że zamiast moich kolegów z klasy będzie David, Diego i inni bohaterowie :D
4.  Za co lubisz serial "Violetta" ?

Za super piosenki, Fedemilę i śmieszne akcje :D
5. Ulubiona książka ? 

Nie mam ulubionej :x W poniedziałek pójdę oddać wszystkie, które już przeczytałam i wypożyczę sobie nowe! ♥
6. Jak jest twoja ulubiona para i dlaczego ? 

Fedemila - pokazuje, że miłość może zmienić człowieka. Dodam tylko, że ja kocham takie wątki jak np.: Zły człowiek, bandyta itp. zakochuje się w biednej dziewczynie, która się go boi, a on o nią walczy itp.. <3 No na moim Blogu będzie dużo takich opowiadań xD
7.  Rugerro czy Jorge ? 

Zdecydowanie Ruggero ♥
 
8. Co uważasz o moim blogu i moim sposobie pisania ? 

Myślę, że zacznę czytać Twojego Bloga bo wygląda ciekawie :D 
9. Jak wyobrażasz sobie swój pogląd na temat Violetty za 20 lat ? 

,,Ech.. kiedyś lubiłam ten serial, o japitole jaka ja byłam i jestem krejzji :D '' 
10. Gdybyś mogła zmienić coś w przeszłości, co by to było ?

 Zmieniłabym wiele decyzji w swoim jeszcze małym życiu.
11.  Gdybyś była Ludmi, kto był by twoją pomocniczką i dlaczego ? 
Francesca - jest sprytna :D

 
 1. Od kiedy interesujesz się blogowaniem?
Od nie całego roku :3
2. Ile masz lat?

12 lat.. xd
3. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się jedną z postaci z Violetty, kto by to był i dlaczego?

Już się wypowiadałam na ten temat. Byłaby to Ludmiła. Rzuciłabym się w ramiona Fede, machałabym swoimi pięknymi włosami i mówiła jaka jestem zajebista :D
4. Co związanego z serialem i aktorami sprawia, że się uśmiechasz?

Muzyka, romantyczne wątki Fedemili oraz śmieszne sceny :D
5. Skąd bierzesz inspirację do pisania?

Nie wiem czy to byłaby muzyka, dzięki muzyce lepiej mi się pisze chyba ;p Ale no niech będzie, że i to i to. Inspiruję się swoją wyobraźnią i uczuciami.
6. Twoja ulubiona para z serialu? Uzasadnij swój wybór.

Eh.. Fedemila - pokazuje, że miłość może zmienić człowieka.
7. Która piosenka z płyty Lodo "Universo" podoba ci się najbardziej?

Heheszki ;3 ,, Universo '' ,,Solo Musica '' ,, Otro dia mas '' ,, I Only Want To Be With You'' i taka inna, ale nie wiem jaki tytuł xd Ja w ogóle nie słuchałam jej płyty w całości xD
8. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

Aby spróbować swoich sił i chyba rozwinąć jakiś nowy talent, ale to chyba mi się nie udaje :P Kto wie.. *o*
9. Kto lub co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Wy, mój kociak,muzyka, osiąganie celu, Mariolka :D, mój własny świat, moja przyjaciółka ♥
10. Co sądzisz o 3 sezonie Violetty?

Mieszanina, paplanina ;c Psucie wszystkiego ;c Ech.. koniec ma swoją dobrą stronę..
11. Dlaczego lubisz ten serial?

Muzyka, Fedemila, śmieszne sceny :P 

♥ 


















1.Ile masz lat?
Mam 12 lat :P
2. Czy ktoś wie, że prowadzisz bloga? Jeżeli tak to kto?
Znajomi z neta. Nigdy z reala! :O 3. Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?
Chciałabym śpiewać, tańczyć, grać w fajnych filmach.. ♥ Ostatecznie chyba zostanę nauczycielką, albo pójdę do księgowości :x 4. Co byś zrobiła jakbyś dostała propozycję zagrania w Violetcie?
Przyjęłabym  tą propozycję :D 5. Jakie jest twoje marzenie?
Chciałabym zostać piosenkarką i śpiewać dla innych ♥ 6. Czy ktoś wie, że jesteś V-lover? Jeżeli tak to kto?
Wy XD 7. Jak długo już prowadzisz bloga?
Nie cały roczek ;3 8. Podaj linki do wszystkich twoich blogów.
Ten i próbny i inny, który usunę i będę miała nowy xD 9. Czy chciałabyś się ze mną spotkać w realu?
Spoko by było, co nie? :D 10. Czy czytasz mojego bloga?
Niestety nie :c 11. Co zmieniłabyś w moim blogu tak ogólnie?
Nic :D Rób co kochasz, a będzie wszystko idealnie :3 

No.. to już koniec zwariowanych LBA :D
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za nominacje :)
Niestety dzisiaj nikogo nie nominuję, może kiedy indziej w następnym LBA :C 
Jeszcze raz dziękuję i czekajcie na dzisiejszy rozdział :D 

2 komentarze:

  1. EJ! A MOJA NOMINACJAA! ;( BUUUU ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja żadnej od Ciebie nominacji nie widziałam :o
      Czy ja żem oślepła czy co? ;x
      Daj link do tej nominacji to dodam szybciutko :C

      Usuń