piątek, 17 października 2014

♥ LBA 3 ♥ WRÓCIŁAM!

Zostałam nominowana przez.. Rosa Bielikov .
Dziękuję Ci bardzo :*
Trochę późno odpowiadam, ale to dlatego, że zawiesiłam Bloga i głupio tak wstawiać coś innego niż rozdziały, ale to już się zmieni bo.. WRACAM! <3

Ci co mnie lubią: Jeeej!
Ci co mnie nie lubią: Dlaczegooo???!!!
xD

Przejdźmy do pytań i odpowiedzi ;)




Pytania: 

1. Kto jest Twoją ulubioną postacią w serialu ''Violetta''?
Fede i Ludmi <3
2. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka?
Nie wiem czy mam już swoją najlepszą przyjaciółkę.. na prawdziwą przyjaźń trzeba trochę zaczekać.
3. Jak długo prowadzisz swojego bloga?
Już 4 miesiące <3
4. Kto jest Twoim idolem?
Mechi Lambre, Ewa Farna, Ruggero Pasquarelli ♥
5. Jaki jest Twój ulubiony film?
Ostatnio oglądałam Charlie St. Cloud POLECAM!!! ♥

No to już wszystko.. :p
Moje pytania to:
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
2. Jaki film polecasz?
3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
4. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
5. Jedziesz na Violetta Live?

Nominuję:

------------------------
No to.. DO PRZECZYTANIA! ♥
Już widzę tych którzy się cieszą.. i nawet nie słychać muchy ;_;

2 komentarze: