poniedziałek, 16 maja 2016

Magia Łączy Miłość - Fedemila #Prolog

To będzie trudne, ale niezwykłe doświadczenie.
Razem z moją siostrą będę rozwijać swoją pasję.
Ale musimy być ostrożne, na to co robimy i z kim się zadajemy..
Izabela ledwo dała nam na to pozwolenie.
Niedługo zaczniemy naukę w nowej szkole..Studio On Beat.
Mam nadzieję, że poznamy tam wspaniałych przyjaciół.
Na miłość jednak musimy uważać..ona może nas zaprowadzić w ślepy kąt, zniszczyć nas.
To trudne dla takiej romantyczki jak ja, ale cóż.
Cokolwiek by się nie stało, to co mamy w sercu mamy zachować dla siebie.
Nikt nie ma prawa dowiedzieć się, jakie naprawdę jesteśmy.



**************
Myślę, że w sobotę rano wstawię pierwszy rozdział, bo nie chwaląc się zbytnio, już go napisałam xd
Dziękuję Alexys za przemiły komentarz na Blogu oraz Żonie Rugg'a z aska..(ekhem..żeby nie było, do nazwy nic nie mam, ale nie przywiązuj się tak, bo żoną jego jestem od jego początków początku, także..xd). Mam nadzieję, że nikogo tu nie zawiodę i że będzie mi się fajnie pisało, tak samo jak Wam czytało :)
No to..DO PRZECZYTANIA! ♥

5 komentarzy:

  1. Te, panienki! Nie zapędzać się tak, bo Rugge i ja to przeznaczenie. Pierwszy odcinek V jaki obejrzałam był z nim, także ten.... XD
    Świetny prolog.
    Ciekawi mnie o co chodzi i czemu mają uważać...
    Z niecierpliwością czekam na jedyneczkę.
    I nie masz za co dziękować.
    Kocham ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze wróciła wróciłaś boze kocham cie mocno 😂💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się zapowiada
    mam nadzieję że się nie poddasz i będziesz z nami BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO
    DŁUGO 😊😘😘😘


    ♡♡♡KOFAM♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się zapowiada
    mam nadzieję że się nie poddasz i będziesz z nami BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO
    DŁUGO 😊😘😘😘


    ♡♡♡KOFAM♡♡♡

    OdpowiedzUsuń