poniedziałek, 16 maja 2016

Emm...cześć?

Dziwnie się czuję, nie powiem..
Ekhem..
A więc..
3..2..1...

Cześć!
Pewnie się już o mnie zapomniało tak samo jak o tym Blogu.
Przyznam szczerze, że sama o tym zapomniałam.
Nie wiem co we mnie strzeliło, żeby tu wracać.
Na asku obumarło większość fajnych osób..skończyła się Violetta (rozjebał się wygląd aska) i skończył się ten fioletowy raj, które panował na asku.
Wszystko się zmienia, my się zmieniamy.
Szczerze to brakuje mi tamtych chwil.
Jak widzicie nowy wygląd Bloga, nazwa.. ,,Magia Łączy Miłość''.
Chcę czegoś nowego.
Muszę przyznać, że boję się zacząć pisać to moje ustrojstwo, ale cóż..do odważnych świat należy.
Od razu mówię, że to nie będzie typowe opowiadanie, czyli spotkali się przypadkiem, przeciwności losu, przeciwieństwa się przyciągają, standardowe przygody i happy end.
Chcę czegoś nowego.
To będzie Science-Fiction, magia, opętanie, miłość która nie ma prawa bytu, mało tego, jest ona nie możliwa, a jednak..
Mam nadzieję, że ktoś tutaj wróci..ktoś przyjdzie nowy..mam taki małe nadzieje.
Tęskniłam za Wami.
Za Wami z aska, z tego Bloga..
Nie powiem..bo tęskniłam też za samą sobą i za tym jak się szczerzyłam do monitora kiedy pisałam opowiadanie, a później Wasze komentarze.
W prawdzie pod koniec się już w tym dusiłam, sami może wiecie jak było.
Ale mam nowy pomysł, wenę.
To jest ryzyko, które chcę podjąć.
Mam nadzieję, że nie zostanę tutaj sama :)
No to..do prologu :) 

 

7 komentarzy:

  1. Boże Olczia! ❤
    Pamiętam jak zawsze pod koniec rozdziału zastanawiałam się co z bohaterami..
    Czy Federico i Angelicę coś łączy i wgl...
    Zawsze wywoływałaś we mnie ogromny przypływ emocji.
    Tęskniłam za tym ❤
    Czuję, że nowa historia będzie inna niż wszystkie i jeszcze lepsza.
    Czekam na prolog
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA!
      Wiedziałam, że ktoś skomentuje, że ktoś pamięta, że ktoś został!!! ♥
      Lol, pamiętasz to psychopatyczne opowiadanie? :P OMG, nawalone w bani miałam! ;p
      Cieszę się, że ktoś jest, dziękuję Ci ♥
      KKKKKocham! <3

      Usuń
    2. Oczywiście, że pamiętam i szkoda, że zostało przerwane, bo serio mnie ciekawiło i nadal ciekawi XDD
      Ja jestem zawsze i nie masz za co dziękować.
      Kc ❤❤❤

      Usuń
  2. Hej! Tak czytałam Twojego bloga, ale chyba nie komentowałam XD Przynajmniej na tym koncie ;) Wiec ja mam ten sam problem, chciałabym momentami wrócić, jednak z drugiej strony... Sama juz nie wiem xd Tak czy inaczej jestem z Tobą ♥
    (Kiedyś Julka Doman, pewnie mnie nie kojarzysz ale co tam :))
    Tulusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemson!
    Ja nigdy o tobie nie zapomniałam i bardzo się cieszę, że wracasz to pisania na tym blogu
    Niedługo lecę czytać prolog, a następnie będę czekać na pierwszy rozdział. Postaram się zostać do końca, ale przez to, że ostatnio o wiele bardziej wolę czytać o 5 Seconds Of Summer, soo...
    Ale ponieważ lubię twoją twórczość zostanę :)

    Do potem,
    Shan ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. slonko
    ci co kochali naprawdę nie zapominają
    nawet nie wiesz jak się cieszę że wróciłaś a co więcej że nadal zamierzasz pisać o najlepszej parze
    nie zapomniałaś jak inni tylko dlatego że skończył się serial
    jestem z tobą i po tym co dziś przeczytałam na 100% się mnie nie pozbędziesz

    czekam
    ♡♡♡Mechi Lovcia♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. slonko
    ci co kochali naprawdę nie zapominają
    nawet nie wiesz jak się cieszę że wróciłaś a co więcej że nadal zamierzasz pisać o najlepszej parze
    nie zapomniałaś jak inni tylko dlatego że skończył się serial
    jestem z tobą i po tym co dziś przeczytałam na 100% się mnie nie pozbędziesz

    czekam
    ♡♡♡Mechi Lovcia♡♡♡

    OdpowiedzUsuń