sobota, 25 kwietnia 2015

Epilog z nutką prologu.


 
Co się działo dalej?
Ludmiła i Federico przyjaźnili się z Natalią, Diegiem i Maxim.
Ludmiła i Federico są szczęśliwą parą.
Natalia i Maxi są szczęśliwą parą.
Diego nigdy nie przestanie kochać Ludmiły.
Tak oto możemy powiedzieć w bardzo wielkim skrócie, ale wy lubicie czytać, więc..



Do końca roku szkolnego nie było żadnych kłopotów z Federico, ani z niczym i nikim innym.
Wszystko szło tak jak powinno iść. 
Wprawdzie Federico kilka razy wylądował na dywaniku u dyrektora, ale nic więcej, a Ludmiła i tak zawsze była przy nim i go kochała. 
W wakacje troszkę się podziało.. 
Natalia i Maxi wyjechali na miesiąc na wakacje gdzie spędzili razem bardzo przemiłe chwile. 
Diego na kilka tygodni wyjechał z rodziną do Portugalii ( oczywiście nie odbyło się bez kupienia pamiątek dla siebie, swoich przyjaciół, a zwłaszcza dla Ludmiły. 
Ludmiła i Federico..pozostali w domu, przez te dwa miesiące mieszkali u Ludmiły, a na nowy rok wszystko wróciło do siebie, ale o nowym roku dopiero za chwileczkę. 
Przez te wakacje Federico zdobył się na odwagę i oświadczył się Ludmile, ona oczywiście przyjęła. Szczegóły oświadczyn sami sobie wyobraźcie. 
Ona jest teraz jego narzeczoną, on jej narzeczonym, pięknie to brzmi. 
Natalia, Ludmiła, Maxi, Diego i Federico ostatnie dwa tygodnie spędzili razem śmiejąc się od ucha do ucha.
 I zaczął się nowy rok szkolny..

A początek nowego roku szkolnego?
Co się podzieje?
Podzieje się dużo.
Zawsze pisałam to co czuję, ale żeby było to piękniejsze dodawałam więcej sztucznego uśmiechu by było to jeszcze lepsze.
Może nie zawsze mi to wychodziło, ale jestem jaka jestem, życie moje jest jakie jest, wiele osób mnie trochę rani..a może ja po prostu jestem przewrażliwiona? 
Nie ważne, to nie Blog o mnie, tylko o mojej parze, którą kocham.
Postanowiłam, że kolejne opowiadanie to będzie kontynuacja poprzedniego.
W tym opowiadaniu nie będzie nic dodawane, będę pisała to co czuję.
Jaki mam nastrój ja, taki będzie mieć nastrój rozdział.
Wiem już co się podzieje, a pierwsze trzy rozdziały są już napisane i są..genialne XD
 A tak na serio to są w moim folderze :3
Nowe opowiadanie będzie pozytywne - wahania - negatywne - pozytywne.
Podpowie Wam nowy wygląd, który się niedługo ukarze, prawdopodobnie w następnym tygodniu w majówkę kochaną.
Z tym opowiadaniem postaram się wyrobić do końca czerwca, a w wakacje nowe opowiadanie, też już mam pomysł, ale to dopiero..
Pewnie wszyscy..może prawie wszyscy mnie już ,, opuścili '' i się nie dziwię, zawiodłam.
Wiem, że muszę podnieść głowę do góry razem z dupą i ruszyć dalej, wiem.
Jeszcze co do rozdziału to..jak sobie go wyobrażacie?

To wszystko co chciałam przekazać.
Jak pewnie ktoś wie zawiesiłam aska..hmm teoretycznie mnie tam nie ma, ale praktyka wyparła teorie. Kto robił imprezę ze szczęścia? ^^
Teraz wystarczy wszystko naprawić o ile mi się uda :')
Zastanawiałam się też nad zawieszeniem Bloga, ale za bardzo go kocham.
Rozdział już niedługo, najpierw prolog, który ukarze się wraz z nowym wyglądem.
Więcej dowiecie się już niedługo.
No to.. DO PRZECZYTANIA :) ♥

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekć prologu nowej histori i nowego szablonu.Ja to widzę tak: początek roku, pierwszy dzień po wakacjach, grupka przyjaciół Lu i Fede idą za rękę do szkoły z nimi obok idzie Naxi. Wrzawa początkowo roczna, Diego zazdorsny i tu koniec nwm co mogłobybyć dalej. Nawet nwm czy moje przypuszczenia się sprawdzą xs
    Do prologu :)
    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to opowiadanie .Czytam dopiero od wczoraj a już się zakochałam.Czekam na next.
    pozdrawiam i zapraszam do czytania mojego bloga. :)
    http://www.sexviolettaileon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko czekać XD <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. JA cie nie opuściłam, lecz czekałam na nowy post :) I wiedziałam że to będzie Epilog :) dzisiaj szukam bloga o fedmilci a to zachodzę sprawdzić jak co 2 dni co u ciebie a ty mi tu mój wyczekany epilog xD jak zwykle :
    Genialne
    Piękne
    Cudowne
    Słodkie
    Fedemilciowe
    i.............idealne? Oczywiście że tak!
    :*
    Ciao!

    OdpowiedzUsuń